柠檬胡乱写点文

有糖就嗑。注意tag和题目标示,杂食。

【霆峰衍生】【霆超】血腥爱情故事(1)

香港宜家正落緊好大陣雨。
朝早個陣時,旺角正好少人行,加上係落緊雨,整條花園街都冇咩人行。
冇人知呢條街既冷清地方,一個人孤零零企係度。
滿身都係血,自己既同埋好多人既血。
一身紅,好醒目。
神情恍惚迷蒙,好似晏晏走脫個好驚人既地方。
暴雨落係佢身上,佢既血好似一滴滴都冇洗嗮,反而多左好多。
佢好似一個血人咁樣。
如果俾人睇到,一定會打電話叫白車。
“哇,咩事啊撲街仔!”一個聲響起,原來係一個好斯文個靚仔,系條好齊整呔,好似趕路去返工。佢個指仔緊緊揸住個包,好似好驚。“你……O唔OK啊宜家?”聲音好細。
“喂,靚仔!”呢個血人叫住個個靚仔,“我係洪英社既阿霆,不過呢,佢地都嗌我霆哥。有人要殺我,我晏晏逃左條命,不過呢,如果差人見左同死都冇乜嘢分別。如果你要叫白車或者差人的話來,我冇乜嘢好講,你行先。如果你能搵個地方俾我休息下,我真係唔知有咩可以報答得到你。”
“咁……”靚仔想左一陣,“人命關天。我屋企冇咩人同我一齊住,如果你OK的話可以返我屋企先,點樣處理你個傷口我知小小。我宜家送份Material俾巴打,好快就返來喔。”
“好,多謝嗮,兄弟。”阿霆長出一口氣,“你個名係……”
“大家都叫我阿超。”
“多謝阿超。咁,我係你屋企等緊你咯。”
 
阿超好快就返左屋企,摞左好多黃藥水,酒精同埋個新鮮熱辣個麵包。
“我就最唔中意美心東海堂d麵包,係邊度買都係一樣。”阿霆咬緊個包。
“好啦,有包食就唔好講啦。”阿超一邊俾阿霆包扎一遍同阿霆講笑,“美心貴,難食,但方便好多,各個港鐵站都有得買。街坊麵包店就平好多,但你唔知質素點啊。”
“如果住係呢度的話,OK啦其實,佢點樣大家都知喔。”
“其實lei,日日我返工都係趕時間行好快,冇時間係街坊鋪頭買野食。”阿超話俾阿霆知,“小心,酒精會痛喔宜家。”
“OK啦~”阿霆拖長了聲調,“酒精唔痛。”
“酒精唔痛?”阿超看著呢個人緊鎖條眉,“放鬆D啦。”
“因為係你,點樣我都好開心。”阿霆睇住阿超個眼,“阿超,我……”
“唔好以身相許啊霆哥,”阿超笑得眼彎彎睇唔到,“我唔想成日間打打殺殺,我仲唔想死。”
“宜家我唔死就唔會再死,”阿霆一條胳膊攬上阿超條頸,“日後,我一定要做最惡個個。”
阿超唔知自己個好醒目條呔點樣消失左,但知霆哥個口好辣好野。
夠味。
~~~~~~~我是萌萌哒的分割线~~~~~~~~~
这里是在香港待了好几年的大陆girl,第一次尝试用广东话繁体写东西…我尽量靠近香港的口语来写,至于怎么样🙈🙈🙈🙈🙈🙈
求评论!
没错就是杂食🙈🙈🙈

评论(8)

热度(7)